Tuli tippa linssiin siinä vaihees ku näin Peltosen ja Jere Lehtisen laulamassa -95 forever!
Suomi! Suomi! Suomi!😄🏒⛸🥳
Kylmät väreet!!
Onnea Leijonat 🏆 🦁🏒🇫🇮
Pojat laulavat hyvin Sibeliuksen suurta teosta – Suomen klassista hymniä. Syvimmät onnittelumme heille! He toivat niin paljon iloa ja mielihyvää kaikille suomalaisille.
Hienosti laulettu hieno Finlandia-hymni. Onnittelut koko joukkueelle!!
Onnea suomi! 🙌💪🔥🤝👏
Oikea kansallislaulu. Mahtavaa Suomi.
Mikä kankeus siinä on, ettei Finlandiasta ole vieläkään tehty Suomen virallista kansallislaulua, vaikka kaikki suomalaiset sitä haluaa ja nuorisokin jo osaa.🇫🇮 Luultavasti vassareiden mielestä liian isänmaallinen laulu ja venäjä varmaan joskus kieltäny tämänkin..
Jotkut asiat on vaan tärkeempiä ku haastattelu..Lets go Leijonat, lets go Finlandia hymni
Congrats from Slovakia
This is why Russia can never take Finland!
aikuset ukot siellä nyt laulaa jotain ja halailee. Pitäs laittaa kaivokselle joka ukko pariks viikoks niin tulis miehiä ulos
🥹
Kyl täs mieslapsi herkistyy
Mikke on iso suomalainen jääkiekko legenda iso esikuva nuorille
🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮
Kyllä osui Sibeliuksen Finlandia hienosti tähän tilanteeseen ja pojat lauloivat sen upeasti ja tunteella! Ihan mahtavaa!
tässähän herkistyy perkele onnea koko joukkueelle te olette ansainneet kaiken sen hypen mitä ollaa pidetty alusta asti joka jätkä on täyttä rautaa
Tämä oli vaikuttava esitys. Luja tahto, taipumattomuus, sitkeys, sisu. Sitä on suomalaisuus, kun äärirajoille mennään. Pojat taistelivat talvisodan vimmalla.
Monta kertaa tullut katsottua samaa videonpätkää ja aina se tuntuu ja kuulostaa yhtä hienolta. Mahtavaa Leijonat ja onnea 🇫🇮🏒🏆
Mahtava voitto ja myös erittäin onnekkaita koko porukka. Harva voi edes haaveilla kokevansa jotain tollasta. Hyvä Suomi!
Pitäs olla kansallislaulu
Hyvin pojat muistivat sanat. Tunteella tuli. 10/10. Erityinen kappale erityisen joukkueen laulamana.
Pieni tippa kyllä tirahti linssiin. Koskettavaa. Kiitos leijonat.
Tästä pitää tehdä kansallislaulu Suomelle!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Leijonien laulamassa Finlandia-hymnissä on kyllä jotain. Tulee samat kylmänväreet, kuin mitä tuli, kun kuuli Sakari Kuosmasen esittävän tämän. Tätä yhdessä tekemistä ym Suomi nyt tarvitsee, joten otetaan Leijonista mallia ja nostetaan tämä maa taas kukoistukseen Yhdessä.
Hyvä Suomi 🇫🇮🇫🇮🇫🇮🥳🥳🥳
Congrats Finland from Norway. Nordic P💥WER! 🏒
Finlandia hymni kansallislauluksi
Tuli tippa linssiin siinä vaihees ku näin Peltosen ja Jere Lehtisen laulamassa -95 forever!
Suomi! Suomi! Suomi!😄🏒⛸🥳
Kylmät väreet!!
Onnea Leijonat 🏆 🦁🏒🇫🇮
Pojat laulavat hyvin Sibeliuksen suurta teosta – Suomen klassista hymniä. Syvimmät onnittelumme heille! He toivat niin paljon iloa ja mielihyvää kaikille suomalaisille.
Hienosti laulettu hieno Finlandia-hymni. Onnittelut koko joukkueelle!!
Onnea suomi! 🙌💪🔥🤝👏
Oikea kansallislaulu. Mahtavaa Suomi.
Mikä kankeus siinä on, ettei Finlandiasta ole vieläkään tehty Suomen virallista kansallislaulua, vaikka kaikki suomalaiset sitä haluaa ja nuorisokin jo osaa.🇫🇮
Luultavasti vassareiden mielestä liian isänmaallinen laulu ja venäjä varmaan joskus kieltäny tämänkin..
Jotkut asiat on vaan tärkeempiä ku haastattelu..Lets go Leijonat, lets go Finlandia hymni
Congrats from Slovakia
This is why Russia can never take Finland!
aikuset ukot siellä nyt laulaa jotain ja halailee. Pitäs laittaa kaivokselle joka ukko pariks viikoks niin tulis miehiä ulos
🥹
Kyl täs mieslapsi herkistyy
Mikke on iso suomalainen jääkiekko legenda iso esikuva nuorille
🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮🇫🇮
Kyllä osui Sibeliuksen Finlandia hienosti tähän tilanteeseen ja pojat lauloivat sen upeasti ja tunteella! Ihan mahtavaa!
tässähän herkistyy perkele onnea koko joukkueelle te olette ansainneet kaiken sen hypen mitä ollaa pidetty alusta asti joka jätkä on täyttä rautaa
Tämä oli vaikuttava esitys. Luja tahto, taipumattomuus, sitkeys, sisu. Sitä on suomalaisuus, kun äärirajoille mennään. Pojat taistelivat talvisodan vimmalla.
Monta kertaa tullut katsottua samaa videonpätkää ja aina se tuntuu ja kuulostaa yhtä hienolta. Mahtavaa Leijonat ja onnea 🇫🇮🏒🏆
Mahtava voitto ja myös erittäin onnekkaita koko porukka. Harva voi edes haaveilla kokevansa jotain tollasta. Hyvä Suomi!
Pitäs olla kansallislaulu
Hyvin pojat muistivat sanat. Tunteella tuli. 10/10. Erityinen kappale erityisen joukkueen laulamana.
Pieni tippa kyllä tirahti linssiin. Koskettavaa. Kiitos leijonat.
Tästä pitää tehdä kansallislaulu Suomelle!
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉
Leijonien laulamassa Finlandia-hymnissä on kyllä jotain. Tulee samat kylmänväreet, kuin mitä tuli, kun kuuli Sakari Kuosmasen esittävän tämän. Tätä yhdessä tekemistä ym Suomi nyt tarvitsee, joten otetaan Leijonista mallia ja nostetaan tämä maa taas kukoistukseen Yhdessä.
❤🦁🇫🇮💪👏🫂
Onnea leijonat 🦁🇫🇮🧡
🇫🇮🎉🇫🇮🎉🇫🇮🎉🇫🇮🎉🇫🇮
🦁💪🦁💪🦁💪🦁💪🦁
Kylmät väreet