Mikael Granlundin haastattelu jäi kesken | Finlandia-hymni Leijonien laulamana, Mikko Manner hahmona

Mikael Granlundin haastattelu jäi kesken | Finlandia-hymni Leijonien laulamana, Mikko Manner hahmona


View Comments (36)
  1. Pojat laulavat hyvin Sibeliuksen suurta teosta – Suomen klassista hymniä. Syvimmät onnittelumme heille! He toivat niin paljon iloa ja mielihyvää kaikille suomalaisille.

  2. Mikä kankeus siinä on, ettei Finlandiasta ole vieläkään tehty Suomen virallista kansallislaulua, vaikka kaikki suomalaiset sitä haluaa ja nuorisokin jo osaa.🇫🇮
    Luultavasti vassareiden mielestä liian isänmaallinen laulu ja venäjä varmaan joskus kieltäny tämänkin..

  3. tässähän herkistyy perkele onnea koko joukkueelle te olette ansainneet kaiken sen hypen mitä ollaa pidetty alusta asti joka jätkä on täyttä rautaa

  4. Tämä oli vaikuttava esitys. Luja tahto, taipumattomuus, sitkeys, sisu. Sitä on suomalaisuus, kun äärirajoille mennään. Pojat taistelivat talvisodan vimmalla.

  5. Leijonien laulamassa Finlandia-hymnissä on kyllä jotain. Tulee samat kylmänväreet, kuin mitä tuli, kun kuuli Sakari Kuosmasen esittävän tämän. Tätä yhdessä tekemistä ym Suomi nyt tarvitsee, joten otetaan Leijonista mallia ja nostetaan tämä maa taas kukoistukseen Yhdessä.

Comments are closed.