Presskonferens | Luleå Hockey – HV71 | 2026-01-06
Luleå Hockeys assisterande tränare Henrik Stridh samt HV71: s huvudtränare Anton Blomqvist från presskonferensen efter matchen.
📆 Inspelat: 6 januari 2026
📺 Prenumerera på kanalen mer innehåll med spelare, ledare och profiler inom Luleå Hockeys SHL- och SDHL-lag.
💬 Kommentera gärna vad du tycker om intervjun, och vem mer du vill att vi intervjuar i framtiden!
🔗 Följ oss:
Instagram: @luleahockey
X (Twitter): @luleahockey
Facebook: facebook.com/luleahockey
Spotify: https://shorturl.at/MyLc0
hejhej
Pinsamt
Måste ta minst 3 poäng på dessa 2 kommande bortamatcherna Boys
Fin seger! 🤍💛💙
Bulan Berglund nu blir du kickad
Hur fan är det möjligt, skäms LHF.
jag skulle sätta att jag hade på att luleå spelarna hade kört så mycket bättre utan tränare så spelarna kan köra som dom vill och inte lyssna på tränarna och hur kan man vara så dåliga i 40 minuter nån i laget måste öppna munnen och säga ungefär i still med "ja vi har nu 4-1 men vi ska fortfarande spela vårt spel och inte gå på försvar" oavsett vad de står på tavlan så ska man köra hockey i 60 minuter men luleå spelar hockey i 20-25 minuter. Nä de är pinsamt på riktigt de här.
Jättebra Stridh!!
😂😂Två lägg matcher i rad av Luleå verka vara köpta av SHL att lägga sig för att hjälpa botten lagen 😮😮Sverige hockey börja bli dåligt för supporterna att titta på!!! 😢😢😢
Haha de vågade inte skicka in Bulan efter att han slagit sönder mikrofonen 😂
Oj stackras bulan 🤣🤣🤣
Pinsamt Luleå! Jag såg matchen igår, det är under all jävla kritik att uppträda som dom gör efter 4-0!
Årets pris som kalkon går till Luleå,vilket jävla lag detta lag är,slutar man att spela som man gör så slutar det så här.Inte första gången det ser ut så här,Vi får undvika dom två sista platserna.
Det är som lule inte vågar spela. Är det pressen från fansen? Att man kan vara så dålig att släppa 4-0 ledning och även släppa 5-3 med två min kvar är helt obegripligt. Man får bara vara tacksam att tabellen ser ut som den gör, blir ett lotteri vem som får 6e platsen när det ser ut såhär.
Bulan är rätte Gössen borde sitta på kåken ock skaka galler😂😂😂
Hv 72